Tuesday, November 23, 2010

KAT ASRAMA..

akak 1 : najat ! akak tgk awak nie mcm da gemok laa..

   saya : memang gemok pun kot..huuhuu..:) (senyum tawar)

MASE HANGUOT NGN MEMBER..

kawan 2 : bella !! ape jd kt kaw nie ? ? sblm nie mcm kecik siket..

     saya : so ? (buat muka)

kawan 2 : bell..aq tgk smnjak ko duk hostel nie,,bertmbh2 pulak berat..makin ''sehatt'' je..

     saya : well ! aq mmg sentiase sehatt.. (jawab bangge..aq twu ape mksud sehatt kaw tu..grrr!!)


KAT KAMPUNG..


*berlaku sedikit COLISSION semasa di dapur..

sedare 3 : p**gg**g da naik ye kak ? ? (sinis giler)..
  saya : (dalam hati) so what klau p**gg**g aku da naik pn ? ? ade susahkan kaw ? !




        oke fine ! saya taw saya da gemok . 

bukannye gemok sangat pun,,cume gain weight siket je..

               hey sayangg !  susah2 nak amek taw pasal    berat   saya kenape huh ? ?


            FYI ! berat saya just only 55 kilogram oke ! sekali lagi saya tekankan!

                             lima puluh lima kilogram ..


           kalau nak dibanding dengan tinggi saya yang 168 cm nie,,

    kira oke what ! belum over lagi pe..mind ur own BODY ye sayang ! :))
      

      p/s to sayangsayang semua,,kalau jealous pun dengan saya,,jangan tunjuk sangat ye sayang ... 


saya bersyukur dengan apa yang saya ada..:)

No comments:

Post a Comment