Thursday, December 16, 2010

ASSALAMUALAIKUM.. SALAM SATU MALAYSIA..




oke.. hari ni aku nak smbung entry yg tergendala semalam.. maap la.. semalam tak larat da nak taip.. mate aku mmg da ngantuk tahap cipan da.. 


*sekadar hiasan*


 *************************************** 






semalam smpai mane eak cerita aku ? smpai kelas2 tuu kan ? oke.. mcm yg aku ckp semalam.. pertandingan2 sepanjang kt kem tuu bukannye semua antara kompeni.. ade jgk antare kelas.. tapi, mostly antare kompeni laa.. mcm kelas CB.. kelas ni ialah kelas yg first sekali kat kem nie.. egt lg ade sorang dormmate aku nie siap mengeluh bila tau yg kt plkn ni pun ade kelas yg entah hape2 bagai.. aku pun mengeluh jugak la time tu.. coz aku ingat kat plkn ni da takde da kelas2 ngn blaja sume nie.. ingatkan semua aktiviti luar je.. rupa2nya dakwaan aku meleset sama sekali.. cewah ! gramatis habis ayat kaw biela ! ahax.. tp, korang jgn salah anggap pulak.. bukannye aku tak redha.. aku redha ngn semua ni.. cumanye mase tuu aku tak terbayang lg mcm mane gamaknya kelas CB tuu.. mcm2 jugak laa persoalan yg bermain di kepala.. antara lain, aku pikir kelas CB nie ade ke dibekalkan dgn buku teks separas pinggang ? ade ke latih tubi yg kene siapkan dlm kelas ? ade ke ujian atau pekse dlm kelas ni ? dan bermacam2 lagi laa soalan yg berlegar2 tapi masih belum terjawab kat kepala aku ni sebelum aku jejak masuk dalam kelas CB nie.. sebenarnye kelas CB ni tak lah exactly mcm ape yg aku ckp tadi.. kelas dia fun laa..sikit la aku terangkan kat korang pasal CB nie eah.. dalam kelas nie ade dua modul yg kita akan belajar.. maksud kata, bukanlah belajar yg korang smpai kene stay up mlm2 mcm nak spm tu.. tidak.. cuma belajar nak kenal sape diri kita, ape kelebihan diri kita, ape matlamat hidup kita, dan yg sewaktu dengannya.. oke.. berbalik pd modul td.. dua modul yg aku sebut tadi ialah modul 1:menampilkan yang terbalik terbaik dalam diri sendiri & modul 2:menampilkan yang terbaik dalam diri orang lain.. 




macam ni la rupa modul kelas CB
                                                      


oke.. dalam modul 1 nie ade satu aktiviti yg dipanggil KOLAJ VISI SAYA.. aktiviti nie ialah aktiviti membuat kolaj tentang matlamat hidup kita.. paham tak penerangan aku nie ? kalau kurang jelas boleh tengok gambar ni..


KOLAJ VISI SAYA
nie bukan kolaj aku.. kolaj ni aku jumpe kat google..




haaaa.. paham kan ? oke.. tak payah terangkan lagi laa..


..................................siaran tergendala..................................










p/s: maap.. aku nak masak.. later2 aku smbung lagi..

No comments:

Post a Comment